Strona główna » Nowe funkcjonalności Altium Designer dzięki wybranym aplikacjom A365, częśc 2
Altium 365 to platforma, która rewolucjonizuje sposób, w jaki zespoły projektowe współpracują nad elektroniką. Dzięki ciągłym aktualizacjom, Altium 365 wprowadza nowe narzędzia, które nie tylko zwiększają bezpieczeństwo danych, ale także integrują się z popularnymi systemami zarządzania projektami oraz dostawcami informacji o komponentach. Poniżej przedstawiamy wybrane aplikacje dostępne na platformie.
Zapewnia zaawansowane narzędzia do kontroli dostępu i zgodności, które chronią i kontrolują przepływ informacji do i z platformy Altium 365. Funkcje tego pakietu obejmują:

Umożliwia dwukierunkową synchronizację danych między issues w Atlassian Jira® a taskami w Workspace Altium 365. Integracja pozwala na zdalne tworzenie issue w Jira bezpośrednio z poziomu Workspace Altium 365, jako dedykowanych zadań Jira lub na powiązanie istniejących issue Jira z projektem w Workspace. Po nawiązaniu relacji między issie Jira a taskiem w Workspace, ich komentarze oraz ustawienia statusu (priorytet, postęp, przypisania) są synchronizowane w czasie rzeczywistym, co zapewnia ulepszony i interaktywny wgląd w zarządzanie projektami Altium w środowisku Jira.

Zapewnia bezpośredni dostęp do zaawansowanych danych o komponentach z serwisu SiliconExpert. Udoskonalone dane parametryczne pozyskiwane z SiliconExpert są dostępne podczas korzystania z informacji o łańcuch dostaw w Altium Designer, w tym BOM, oferując informacje takie jak na przykład YTEOL – Years to End of Life czy Inventory Risk. Dzięki temu aplikacja wspiera bardziej świadome decyzje w zakresie projektowania i zaopatrzenia, pomagając uniknąć ryzyk związanych z wycofaniem komponentów czy niedoborami w zapasach.

Zapewnia bezpośredni dostęp do zaawansowanych danych o komponentach z serwisu Z2Data. Udoskonalone dane parametryczne pozyskiwane z Z2Data są dostępne podczas korzystania z informacji o łańcuchu dostaw w Altium Designer, w tym BOM. Dzięki temu aplikacja wspiera bardziej świadome decyzje w zakresie projektowania i zaopatrzenia, pomagając uniknąć ryzyk związanych z wycofaniem komponentów czy niedoborami w zapasach.

Pozwala wszystkim osobom powiązanym z projektem na przeprowadzanie i zarządzanie uporządkowanymi przeglądami projektu w Workspace. Interfejs aplikacji pozwala każdemu członkowi Workspace na tworzenie, dostęp i zarządzanie instancjami przeglądów projektu, które następnie mogą być przypisywane innym użytkownikom jako recenzenci. Twórca przeglądu może dostosować proces przeglądu, dodając tekstowe listy kontrolne, załączniki plików czy komentarze. Recenzenci mają możliwość otwarcia snapshotu projektu, wypełnienia elementów listy kontrolnej, dodawania powiązanych komentarzy, uruchamiania porównań projektów oraz ostatecznego przekształcenia procesu w stan zaakceptowany/odrzucony. Inicjator przeglądu finalizuje proces, dodając własną ocenę zakończono/odrzucono czy komentarze. Przeglądy projektowe są wygodnym narzędziem do identyfikacji problemów projektowych i zapewnienia zgodności projektu z wymaganiami firmy. Są one dostępne dla wszystkich użytkowników Workspace zarówno w trakcie, jak i po zakończeniu procesu przeglądu, a także można je przeglądać na stronie tasków dla projektu.

Świat technologii nie zwalnia. Dzięki naszym rozwiązaniom możesz skupić się na tym, co najważniejsze – na swoim biznesie.